Alla inlägg den 6 juni 2007

Av Katarina - 6 juni 2007 23:06

Hej igen kära blogg!

Det var verkligen ett tag sedan jag skrev och nu tänkte jag ju andvända bloggen som min reseblogg, så det gäller att att ta oskulden ännu en gång. Det är ofta svårt för mig att börja, att komma över första motståndet. Jag har lärt mig genom trail and error att det är bara att sätta igång, det finns inga genvägar och jag kan inte tänka mig till att jag ska göra det kommer inte att få det gjort. Och när jag väl kommer igång är det ju såå roligt. Nu är det bara två

veckor kvar tills jag ska resa, det är en del att ordna innan. I morgon ska jag införskaffa en ny schysst sovsäck och en bra jacka. Och jag behöver även bra sidfickor till min rygggsäck..mmmm ja annars är det inte så mycket kvar. Väntar på biljetten, kan ju vara en fördel att ha. Antar att den kommer i veckan och så är det sist men inte minst min nyá kamera, känns verkligen lyxigt att ha köpt en inte riktigt men nästan digital systemkamera. Ser verkligen framemot att få ta mig an den. God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards