Alla inlägg under augusti 2008

Av Katarina - 31 augusti 2008 17:08

Åhh vad jag tycker att det är svårt att börja skriva, att trycka på tangenterna och låta tankar formas till ord. Är trött efter en intensiv helg och börjar smaka på att jag ska resa iväg i morgon. Det jag har framför mig nu är att packa fixa lite pengar och klura ut hur jag ska komma igenom Ryan Airs bagagekontroll utan att de ska förvägra mig att komma ombord. Men vis av erfarenhet vet jag att det jag oroar mig för ofta inte händer och att är det något som händer så är det ofta något jag helt förbisett, eller inget alls. Så innan jag tar mig an mina praktiska uppgifter så kommer ett recept på kärleksmums!


Recept på kärleksmums!

1 en önskebrunn

2 ett möte

3 ömsesidighet

4 attraktion

5 lika delar kärlek som mums

Sen är det bara att blanda ihop!



Ovido - Quiz & Flashcards