Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Katarina - 11 juni 2007 21:36

En härligt helg ett härligt liv och en underbar dag, mycket mer kan jag inte begära. Har tillbringat helgen med en fin, kär och go vän. Vi har gått igenom så mycket och det är just allt som vi har gått igenom som har gjort vår vänskap så stark och så äkta.

Och hur går det med min kamera då? jo efter att fått hjälp med att komma på att kameran saknade minneskort samt en handledning i funktioner känner jag mig styrkt att gå vidare i min utforskning av den...toppen!

Nu är det inte många dagar kvar tills jag ska resa och det mesta har jag fixat, väntar bara på biljetterna och funderar på om jag ska köpa reselakan..har ju aldrig haft något förut..ja ja..Vi får se hur det blir med det.

Ja lite tankar så här i början av veckan.



Ovido - Quiz & Flashcards