Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Katarina - 14 juni 2007 22:30

Angående rubriken: Funderade mycket på en relation och ville ha ett svar eller vägledning och gick in och slog upp en sida i en favvo bok med titeln "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" och detta var vad som kom upp. Coolt va! Brinnande buskar vart jag än vänder mig...huu kan bli jobbigt att gå runt och släcka dessa eldar.

Nu har jag snart semester och det ska verkligen bli skönt, såklart. Har haft en jobbig vår, mycket sjuk både känslomässigt och fysiskt. Har fått be mina vänner och anhöriga om hjälp och de har funnits för mig hela tiden. Det fyller mig med en sån tacksamhet, värme och en tro på livets goda krafter.

Har nu ordnat det mesta inför resan, satt mig in i hur kameran fungerar, ordnat med försäkringsbesked, extra Visakort , reselakan, microfiber handduk mmm ja och annat ni vet viktiga saker.

Funderar just nu på vart jag ska ta vägen när jag kommer till Peking, har läst om att det är dåligt väder i södra Kina. Dit jag först tänkte styra min kosa...så jag får avvakta och se vart livet leder mig...

Tack för kommentarer, och vi ses snart igen.

Ovido - Quiz & Flashcards