Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Katarina - 7 juni 2007 22:05

Ja nu har jag äntligen fått min kamera och vet ni vad, intruktionsboken var enbart på franska. Så nu har jag en ursäkt varför jag inte tar del av den, helt enklet ett språk jag inte kan. Men men jag ger inte upp utan tog med mig den ut på Möllan och knäppte och knäppte och mixtrade och fixade. Sedan ska jag få hjälp av en vän att komma till rätta med den ytterligare, ska bli spännande Tyvärr kan jag inte visa några av mina bilder ännu för så långt har jag inte kommit. Har haft en bizzie dag och tänker avsluta med en Irländs bön till natten....
Må din väg gå dig till mötes
och må vinden vara din vän
och må solen värma din kind
och må regnet vattna själens jord
och tills vi möts igen
må Gud hålla dig i sin hand.

Ovido - Quiz & Flashcards