Direktlänk till inlägg 17 november 2006

Liktorn eller liktår...

Av Katarina - 17 november 2006 22:16

Ja så nu har jag precis avslutat mitt samtal med Anders...en gggaaaammmmmal vän från Stockholm. Tänk vi har känt varandra i humm låt mig tänka ..oopss 30 år. Det är ju fantastiks att vi fortfarande är vänner. Och vi ska träffas nästa vecka hemma hos min mor på middag och resten av det gamla gänget kommer också. Hon är så fin min mamma, jag håller med den förre nobelpristagaren i litteratur när han höll sitt tal och Kay Pollak det viktigaste är våra mammor. Och idag är jag det själv, mamma. Känner stor tacksamhet till livet och allt som finns i det för mig, allt jag bjuds på all smärta, sorg, glädje, lycka alla möten jag får uppleva och alla erfarenher jag har samlat på mig som gjort mig till den jag är idag...Apropå överskiften så lider jag av åkomman ..men tackar Google för lösningar på problemet. Bilden är på Isak...vännen Anders från Malmös katt.

 
 
Ingen bild

Anders

17 november 2006 23:22

Den där trevliga Anders, är väl inte din gamlaaaaaaaa vän....utan är en ung vän som du har känt väldigt länge.....eller hur? Du är ju också ung.

 
Ingen bild

Addicted

18 november 2006 08:59

katten kjallas numera tress puntoss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 29 september 2008 17:50

Sa var vi framme vid slutmalet och borjan pa den riktiga vandringen ut  i livet, ajg ar fylld med sa mycket intryck och den ena efter den adnre dycker upp som jag mott pa min vag genom spaninen. Kan du forsta att jag har vandrat nastan 800 km .....he...

Av Katarina - 27 september 2008 20:36

Idag motte jag en kvinna och fragade...well Michelle whats your story..och hon borjade beratta. Hon borjade ga Caminon for att bestamma sig om hon skulle leva eller do. Hennes man dog plotsligt efter att de levt ihop  i 40 ar och hon markte att hon h...

Av Katarina - 27 september 2008 16:58

...och sa kommer den tomheten i huvudet nar jag satter mig ner och ska skriva, antagligen ar jag precis dar jag ska vara. Vandrar vidare och befinner mig nu i St Maria 50 km fran Santiao de Compostela. I gar at jag avslutningmiddag med nagra av mina...

Av Katarina - 25 september 2008 18:15

Jag ar sa full av intryck att jag kanner mig tom pa ord, eller sa ar det sa att jag saknar ord att beskriva det jag upplever. Vi gar upp senare och senare, vandrar kortare och kortare strackor, stannar langre och langre vid varje bar for att rasta, ....

Av Katarina - 23 september 2008 17:43

Sitter aterigen i en liten by, nagra restauranger, underbara hus, arkitektur som lamnar mycket over att onska, blommor fargsprakande som en LSD-tripp. Och vi vandrar tillsammans genom dagen pratandes om det som kommer upp. I dag motte jag en Pilgrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards