Alla inlägg den 20 november 2006

Av Katarina - 20 november 2006 21:03

:..åhh vad livet är gott emot mig om jag bara gör det jag ska och inte håller på och fipplar. Glider just nu på vågorna av mitt arbete och ler. I morse när jag tog min morgon promenad till centralen med mp3 spelaren ljud smekandes i mina öron njöt jag av Malmös gator och livet i stort. Längtar mycket just nu, en tärande längtan men finner även vägen till att kunna vara här och nu. För det jag längtar efter är ju en del av min lycka. Jag är så tacksam över de vänner som finns i mitt liv och gör det så värt att leva. I helgen var Diana med barna här, det var första gången och härligt….och snart åker jag upp till henne. Stina…åhh fina Stina samtalen med henne gör att stora delar av mitt liv kommer på plats…Josephine Oh så fin…en människa med outtömlig kärlek…....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards