Alla inlägg den 17 november 2006

Av Katarina - 17 november 2006 22:16

Ja så nu har jag precis avslutat mitt samtal med Anders...en gggaaaammmmmal vän från Stockholm. Tänk vi har känt varandra i humm låt mig tänka ..oopss 30 år. Det är ju fantastiks att vi fortfarande är vänner. Och vi ska träffas nästa vecka hemma hos min mor på middag och resten av det gamla gänget kommer också. Hon är så fin min mamma, jag håller med den förre nobelpristagaren i litteratur när han höll sitt tal och Kay Pollak det viktigaste är våra mammor. Och idag är jag det själv, mamma. Känner stor tacksamhet till livet och allt som finns i det för mig, allt jag bjuds på all smärta, sorg, glädje, lycka alla möten jag får uppleva och alla erfarenher jag har samlat på mig som gjort mig till den jag är idag...Apropå överskiften så lider jag av åkomman ..men tackar Google för lösningar på problemet. Bilden är på Isak...vännen Anders från Malmös katt.

Av Katarina - 17 november 2006 06:49

...åhh vad skönt nu är det fredag även om jag även tycker om att vara i vardagen och njuta av livet måndag till fredag så är det alltid något extra med helg. I går hade vi öppethus på jobbet, fullt med anhöriga som kom och kollade, det var roligt och stimulerande. Och nu är det tidig morgon och jag är på väg till jobbet. Ser framemot min promenad genom Malmö stad till central stationen och min mp3 spelare....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards