Alla inlägg den 14 november 2006

Av Katarina - 14 november 2006 21:25

Jag fortsätter, kvällen är inte slut ännu, funderar mycket kring klimatförändringarna och vad det kommer att innebära för oss alla. Såg nyligen på AlGores film An Inconvenient Truth, kan varmt (hehe) rekomendera den filmen. Den fick upp ögonen för mig. Den var inte nattsvart utan gav en del hopp om lösningen och sådant gillar jag. Tror inte att vi behöver domedagspofetior...det leder ingen vart. Men jag ska inte grubbla utan får göra det jag kan för att leva så koldioxidfritt som möjligt...engagera mig i miljöpolitiken tror jag är något för mig även om jag mer är handligens kvinna än talets..Bilden är på min dotter och mig...ICA -möllan..

Av Katarina - 14 november 2006 19:12

Nu sitter jag här med jackan på och allt och det var verkligen inte detta jag skulle göra. Försöker bli vän med sådana här grejer, har förgäves försökt få bort fotot jag la in först men får inte bort det. Och sedan får jag inte in några nya bilder heller...jajja tålamod och övning kommer väl att ge resultat. Jag har toppendagar, livet flyter på för fullt när jag lever i nuet och inte tar livet på mer allvar är vad det förtjänar. Har precis avslutat en chattstund med min underbara dotter och hon kommer hem från Thailand i mitten på december, ser framemot att få jula med henne då. Avslutar med att lägga in en bild på Åke och mig..sommarfika vid långholmen med den bästa av människor som har funnits i snart 20 år vid min sida..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards