Alla inlägg den 28 november 2006

Av Katarina - 28 november 2006 15:18

Har varit i Stockholm och träffat vänner, varit på teater med min mor. "Jösses flickor"..superbra..de har verkligen lyckats med den pjäsen. Ätit middag med vänner som jag inte träffat på länge och haft en fin tid med mycket kärlek….I dag går dagen i funderingens tecken, sådär om vad jag ska göra med mitt liv och om jag håller på med det som jag vill och om inte varför inte. Den bästa lösningen brukar vara att göra något i dessa situationer, komma ur träsket av tankar som surrar och titta på det jag har och gör idag, jag vill ju gärna ha belöningar fort och helst innan det finns en anledning till dem. Jag vet ju att det bara är en som sitter in med lösningen…måste vara stålmannen som hjälper mig med detta, varför jag sätter upp en bild på honom och tapetposei som hjälper mig i dessa stunder...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards