Alla inlägg den 15 november 2006

Av Katarina - 15 november 2006 16:16

Sitter här nu sista dagen innan jag ska redovisa eller komma fram med ett par diskussionsfrågor kring det jag läser. Könsmedveten pedagogik..visst är det spännande men jag förstår inte vad jag ska göra vad uppgiften går ut på. Och jag har verkligen stoppat huvudet i sanden och tänkt att snart är det fredag och då är det över...men det får inte själva arbetet gjort. Jag har varit här förut och kommer troligen att vara med om detta igen...även om det faktiskt inte händer mig såå ofta. Jaja...nu ska jag sätta mig med det och tackar faktiskt Nike...detta multinationella, säkert anställer de barn till att tillverka deras skor, och släpper ut en massa miljögifter-företag för deras reklamkampanj "just do it"...och Farbror Barbro det finns inga genvägar till ett bra ljud...och antagligen inte till ngåot annat heller

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards