Direktlänk till inlägg 4 juli 2007

Ahh detta er herligt...long time no hear from me..

Av Katarina - 4 juli 2007 11:47

Hej! nu er jag aterigen i civilisationen och det er sa skoj att fa lesa era kommentarer. Jag har tillbringat 5 dagar pa tag, trodde det var 4. Det tog dock 4 dagar att aka genom Ryssland..vilket enormt land. Den rysska Taigan har samma area som INDIEN och skulle verledens drickvatten ta slut i morgon sa skulle Balkalsjon recka att forsorja verden med fersk dricksvatten i 40 ar. Detta berattar jag for att ni ska fa en kensla over detta enorma land.  Mil efter mil efter mil, med fallferdiga hur och enorma resursher. Och menniskorna jag treffade pa taget var toppen och gav mig massor av nya resplaner. Vel fram i Ulanbaathar sa akte jag ut pa en Camp...tre timmars helvetseferd in the middle of nowwhere. Har ridit Mongolska hestar, akt flottferd, njutit av utsikten som var enorm. Ytan pa Monglioieter 3 stycken Frankrike. Ner jag kom till Campen hade de ett spel..gissa vilket jo KUBB. Hahahahah och ageran kom fran Goltand. Sa pa min fodelsedag sa slog Svenskarna the Ozzies i Kubb in the middle of nowwhere i Mongoliet.  Min fodelsedag var even den ett under av lycka, fick tva vatservietter, nagra bitar toapapper, en varma koppen, och kinesiksa pinnar att eta med. Campens personal hade ordnat med en tarta och the Ozzies holl en Magic show for mig. Ja jag skulle kunna sitta her och skriva i all evighet.

Landskapet..ja vad ska jag sega...mer en att nermare Gud en sa kan jag inte komma, andligt uppvaknade har fatt en ny innebord. Andligheten gar att skera med kniv. I morogn ber det av vidare till Peking, ytterligare ett dygn pa tag. Ska forsoka till mig till Nordkorea, har inte kolla upp hur det ska ga till med det later spennande...

Tills vi skrivs igen...massor av kerlek.

 
 
Ingen bild

mamma

4 juli 2007 14:41

Antligen ett livstecken fran dig. Skoont!!!! GRATTTIS sa mkt pa fodelsedagen den 23:e var det vel??? Eller kanske den 43:e, nej det kanns for mkt. Hur eller hur: fortsatt pa din fard, men Nordkorea??
Manga kramar mamma

 
Ingen bild

Anders

8 juli 2007 12:10

heja pippi friskt humör, det är det som susen gör heja heja heja!

me love u long time, har haft och har fortfarande enorm tandvärk. men jag biter i hopp till vecka då det är billigare att5 uppsöka tandvården

puss o kram


Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 29 september 2008 17:50

Sa var vi framme vid slutmalet och borjan pa den riktiga vandringen ut  i livet, ajg ar fylld med sa mycket intryck och den ena efter den adnre dycker upp som jag mott pa min vag genom spaninen. Kan du forsta att jag har vandrat nastan 800 km .....he...

Av Katarina - 27 september 2008 20:36

Idag motte jag en kvinna och fragade...well Michelle whats your story..och hon borjade beratta. Hon borjade ga Caminon for att bestamma sig om hon skulle leva eller do. Hennes man dog plotsligt efter att de levt ihop  i 40 ar och hon markte att hon h...

Av Katarina - 27 september 2008 16:58

...och sa kommer den tomheten i huvudet nar jag satter mig ner och ska skriva, antagligen ar jag precis dar jag ska vara. Vandrar vidare och befinner mig nu i St Maria 50 km fran Santiao de Compostela. I gar at jag avslutningmiddag med nagra av mina...

Av Katarina - 25 september 2008 18:15

Jag ar sa full av intryck att jag kanner mig tom pa ord, eller sa ar det sa att jag saknar ord att beskriva det jag upplever. Vi gar upp senare och senare, vandrar kortare och kortare strackor, stannar langre och langre vid varje bar for att rasta, ....

Av Katarina - 23 september 2008 17:43

Sitter aterigen i en liten by, nagra restauranger, underbara hus, arkitektur som lamnar mycket over att onska, blommor fargsprakande som en LSD-tripp. Och vi vandrar tillsammans genom dagen pratandes om det som kommer upp. I dag motte jag en Pilgrim ...

Ovido - Quiz & Flashcards