Alla inlägg den 29 september 2008

Av Katarina - 29 september 2008 17:50

Sa var vi framme vid slutmalet och borjan pa den riktiga vandringen ut  i livet, ajg ar fylld med sa mycket intryck och den ena efter den adnre dycker upp som jag mott pa min vag genom spaninen. Kan du forsta att jag har vandrat nastan 800 km .....helt underbart och jag skulle gora det igen och igen. Nu har jag tagit in pa ett hostel och ska bo dar i 2 dagar tills mina fotter kommer att ta mig till flygpltasen och jag beger mig pa min resa hem till mitt alskade Malmo och min underbara dotter.

Min symboler som foljt mig pa vagen...vad har hant med dem??

Stenen kastade jag ivag vid Crus de Ferro, medaljen som ar en 9-aring har jag tagit bort for nu ar jag 10 ar, fralsarkransen har jag gett till en av Pilgrimerna hon var en av dem som visat mig vagen till att finna karleken pa Caminon, sa nu sitter jag har med en symbol kvar och det ar snackan....pussar och pussar...

Min packning ar latt och mitt hjarta svammar over att tacksamhet, karlek, hopp, tillit...sa jag sager tack tack tack!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards